شعر پدر

به مناسبت روز پدر



پدر را کوه مشکل هاست بر دوش                                                   پدر آتشفشان سرد و خاموش

پدر میعادگاه اشک و لبخند                                                             پدر محکم،پدر کوه دماوند

پدر جاری پدر نبض حیاتم                                                              پدر آن کس که می بخشد ثباتم

پدر حافظ،پدر امنیت من                                                                 تمام آبرو حیثیت من

پدر تنها دلیل اعتبارم                                                                      ببین باشد از او من هرچه دارم

پدر ابری کزو نیکی ببارد                                                               پدر برروی چشمم جای دارد

دلم از بهر دیدارش زند پر                                                            مرا چون تاجی از گل هست برسر

پدر بعد از خدا تنها پناهم                                                             پدر دلگرمی من،تکیه گاهم

اگرچه راه تاریک و سیاه است                                                       پدر تا کاروانسالار راه است

ندارم هیچ ترس از پیچ و خم ها                                                   ندارم غصه بهر بیش و کم ها

پدر، بودی همیشه نزد من کاش

                  پدر،تا زنده هستم،پیش من باش


سروده ی:امید معین درباری

نظرات 2 + ارسال نظر
ذهبی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:29

سلام وشعر خیلی خیلی زیبایی بود . واقعا لذت بردم

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:49

واقعا عالی بود مرسی که شعر به این زیبایی رو گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد