المپیک بدون کشتی المپیک نیست

در این سایت که یکی از معتبرترین سایت‌های ورزشی به شمار می‌رود بعد از تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک برای حذف کشتی از بازی‌های المپیک، 26 رشته ورزشی که باید در المپیک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجی گذاشته شده‌اند که کدامیک در المپیک باقی بمانند و کدامیک از المپیک حذف شوند.

در قسمت بالای این نظرسنجی سوال شده است که کدام رشته باید به جای کشتی از المپیک حذف شود که اسامی 26 رشته آمده است که تا این لحظه بدمینتون با توجه به اینکه بیشتر مدال‌های طلا را در این رشته چین می‌گیرد با 18 درصد، پنج‌گانه مدرن با 16 درصد و سوارکاری و تنیس روی میز با 14 درصد در صدر قرار دارند.

در قسمت دوم نظرسنجی هم سوال شده است شما دوست دارید کدام رشته در بازی‌های المپیک 2020 حفظ شود؟ که در این قسمت 8 رشته ورزشی شامل 1- کشتی (wrestling)و 2- بیس‌بال و سافت‌بال 3- کاراته 4- کوهنوردی 5- ووشو 6- اسکواش 7- موج‌سواری و 8- اسکیت جز گزینه‌ها هستند که تا این لحظه کشتی با 83.5 درصد بالاترین آمار را برای باقی ماندن در المپیک به خود اختصاص داده است. تا این لحظه 13 هزار و 430 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند.

حتما برای باقی ماندن کشتی در المپیک باید در قسمت دوم به کشتی (wrestling) رأی دهند و در قسمت اول به یکی از رشته‌هایی که به جای کشتی از المپیک حذف شوند.


نظرات 1 + ارسال نظر
اس ام اس های عاشقانه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:40 http://www.love-sms.ir/

هر روز با جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه ، پذیرای حضور گرم شما هستیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد